Saturday, October 23, 2010

door gift sarah sofea

owh talapia [versi aqil] sebut sarah sofea

hurm dak da kerja cari kerja...
tapi ok la kan daripada ku dak da kerja...
at least ndak la ku bosan

tadi auntie ku datang rumah minta idea door gift tuk majlis aqiqah anak nya...
ku bagi la beberapa idea....maka secara rasmi nya suru aku handle..
tu minta idea ka atau package buat terus????
hahhahahhha

xpa aku dak kesah....lagi pun aku suka jugak buat begitu2an
lagi satu ada upah...hahaha tu yang best kan3
hurm sempat kah siap before aku p kehel next week???
maka banyak plak tu tamu nya kan..
harap2 sempat la ada jugak assistant ku tolong...

aku plan mau buat begini jak [curi dari tenet]
simple jak n paling penting jimat ongkos n senang d buat...
kalau susah2 nnt assistant ku dak mau tolong
huhuhuhuhu

lawa ka???
tapi tema kami pink + purple







No comments:

Post a Comment